sandraalgotsson

bara sandra,

kissing disease ..

Kategori: Allmänt

Fick ett sms av daniel imorse där det stod att han är på vårdcentralen, ringde upp och han hade då fått bekräftat att han har körtelfeber :( stackars min älskling. Han har inte ätit något för han har så ont och är så svullen. han kan knappt prata eller andas. Vill bara åka till honom nu!
Jag ringde till vårdcentralen i skene, vill kolla mig och syrran så att inte vi har fått det också. Vet inte om det är för att Daniel är sjuk eller om jag bara är nojig för känns som jag har fått ont i halsen nu..
Pratade med honom precis och läkarna vill ha kvar honom under natten.. Blir så orolig nu. Tur att Daniels mamma Anneli är påväg till honom så att han inte behöver vara ensam. Känns skönt!
nu vill jag bara att vårdcentralen ska ringa upp mig. Läste precis om det och smittas främst genom saliv och kallas ibland för kissing disease.... Känns ju inte så bra för min del heller..

Önskar jag var hos dig.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja ma n blir orolig när ens nära o kära blir sjuka ....men nu är Daniel under läkarvård så han kommer att bli bra snart ..nu väntas vila o avkoppling för Daniels del så han läker och blir frisk snart.

    Sandra du kommer säkert o pyssla om honom nu när du snart ska åka till honam .....Allt kommer att bli bra min lilla älskling :)

    puss o kram mammsen

    2011-08-23 | 14:06:40

Kommentera inlägget här: