sandraalgotsson

bara sandra,

Kräftskiva och jobbhelg!

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering i helgen från mig! Beror på att jag var på kräftskiva i fredags hos Ida med 8 stycken tjejer! Hade hur kul som helst ! Verkligen jättelyckat! Måste göras om snarast! Åkte hem ganska tidigt. Var hemma vid tolv, för skulle jobba dagen efter. Lördagen och söndagen har bestått av jobb. Inte jätteroligt precis men nu är det gjort! Skönt! Är ledig nu fram till torsdagen vilket känns hur bra som helst! Har varit ute och gått nu på morgonen efter jobbet och nu har jag tänt lite ljus i mitt rum. Är ju riktigt höst väder ute! vart tog sommaren vägen undrar jag? I och för sig gillar jag hösten men lite sommar till skadar inte!
Senare idag ska jag träffa Carolina ! Har inte riktigt bestämmt oss för vad vi ska göra än men nått kul blir det nog! Sen ikväll kommer min älskling äntligen hit! Saknar honom jättemycket!

Lägger upp lite bilder från kräftskivan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: