sandraalgotsson

bara sandra,

Man behöver inte alltid shoppa för att ha nytt!

Kategori: Allmänt

Jag har svårt att vara sjuk. Kan inte ligga en hel dag i sängen utan att göra något. Så vid tolv tog jag och mamma in strykjärnet och strykbordet till mitt rum. Jag slängde ut alla mina kläder mer eller mindre och började stryka det som behövdes tog kläder från tvättstugan också och strök de. Kläder som bara ligger i gaderoberna blir ju skryngliga så var en hel del att strycka. Var klar halv fyra.. Men är så nöjd! Nu går alla kläder att använda igen! Så kul!
Hittade till och med några godbitar jag glömt av! Så ska bli kul att välja kläder nu framöver. Nästan som om jag hade shoppat nytt!
Efter jag var klar dammsög jag hela rummet. Bäddade rent och gjorde snyggt! Är så skönt nu! Men märkte dock att jag inte riktigt är frisk för blev helt slut och svettig av detta. Så duschat har jag också gjort! Nu sitter jag i källaren i ena soffan och katten i andra. Ska sitta här ett tag nu och bara vila. Känner att jag behöver det och att det faktikst ska bli riktigt skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: