sandraalgotsson

bara sandra,

morgonstund med halsont..

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Var några dagar sen nu vilket beror på att jag har spenderat de senaste dagarna med Daniel i Uddevalla. Kom hem igår kväll. Vi har haft det riktigt mysigt båda två har dock blivit sjuka. Jag med .. hela helgen har jag känt mig redigt förkyld och hängig. Trött hela tiden så blev mycket soffhäng denna helg vilket var riktigt skönt. Vi pratade om framtiden och om resor vi planerar att göra. Åh längtar verkligen!

Vaknade för dryga halvtimmsen i hopp om att jag skulle vara frisk som en nötkärna idag. Men halsen gör ont och näsan är snuvig. Ligger och hoppas att de ska gå över tills kvällen! Kanske om jag har tur är det bara morgon halsont som man kan ha ibland! Är jätteträningsugen och är trött på att ligga och inte göra något vettigt. Jag gillar inte att vara sjuk. Speciellt inte när jag är långledig. Har iallafall druckit mig en kopp te med honung nu så jag hoppas att det ska hjälpa!

Nu ska jag kolla på någon film eller serie sen blir det frukost. Kanske en promenad senare om jag mår bättre och lite lugn träning med kanske. Jag får helt enkelt vänta och se hur min hals mår lite senare!

Hoppas ni mår bra iallafall ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: