sandraalgotsson

bara sandra,

nystädat rum!

Kategori: Allmänt

puh.. har städat hela mitt rum idag på förmiddagen! gud så mycket skit man sparar på ändå! nu fick massa gamla smycken åka denna gång! orkar inte ha de i skåpen och lådorna längre! så nu har jag nästan bara mina favoritsmycken kvar! Invigde också min 19 års present jag fick av maria och carolina, ett smyckeskrin! så passande!
Jättefint blev det! Sen la jag ut min nya matta också. Urmysig är den. jag blev riktigt nöjd. har inte riktigt rensat i gaderboerna, bara lite grann man kan ju inte göra allt på en gång. så det får bli nästa gång!
Efter jag städat klart tog jag mig ett bubbelbad med tända ljus, ansiktsmask och musik.  Hur härligt som helst och jättebra sätt att ladda om batterierna, så nu sitter jag i mitt nystädade rum och är själv väldigt ren. Om två timmar börjar jag jobba igen, just nu känns det helt okej. :)



lite smakprov på hur fint det blev!



(bortse från den fula klädborsten)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Så mysigt o fint du har gjort sötnos<3 love you

    2011-08-14 | 22:57:00

Kommentera inlägget här: