sandraalgotsson

bara sandra,

sängen är tydligen inte min bästa vän...

Kategori: Allmänt

åh tror jag snart blir galen! Gick och la mig halv tio igår kväll, var verkligen helt slut! Men tror ni jag kunde somna för det? icke! Låg och vred och vände mig till elva. Sen tog ja mitt täcke och gick ner till källaren och la mig i soffan. Där kunde jag tillslut somna. Vakande sedan tio i sex lagom tills pappa åker till jobbet. great! Gick upp till mitt rum där jag faktiskt somnade relativit snabbt. Sov sedan vidare till nio. Så någon prinsess sömn blev det väl inte riktigt. Suck!
Aja nu är jag iallafall uppe och ska snart duscha för jag syrran och mammsen ska åka till Ge-kås Ullared idag och förhoppningsvist fynda lite granna. Behöver inget så direkt. Lite smågrejer bara. Tur är väl det för plånbokens skull!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: