sandraalgotsson

bara sandra,

sista dagen på semestern.

Kategori: Allmänt

Åh lite smått panik! Sista dagen innan semestern är slut idag! Känns inget vidare .. Men det är väl bara att bita ihop och gå till jobbet imorgon helt enkelt! För pengarna behöver jag ju dock..

Igår var jag och Carolina i varberg hela dagen! Hade så himla roligt :) Skrattade mer eller mindre hela tiden. Så härligt att ha en bästa vän :) Solade och sedan blev det lunch på blå dörren. Hann också att kolla lite i affärer, hittade dock inget och åka till tre toppar och äta glass! Mums! Kom hem kvart över sex och byte om till mina träningskläder för att hinna med spinningpasset som började klockan kvart i sju. En timmes svettig spinning följt av grillmys hemma ! Hade en supermåndag igår.

Idag har jag tagit en rejäl sovmorgon. Får passa på.. nu har jag duschat och om en timme ska jag möta upp Carolina för en fika i Kinna ! Inte fel, inte fel! Ikväll blir det nog dubbel pass på gymmet ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: