sandraalgotsson

bara sandra,

tre timmar på gymmet de ni!

Kategori: Allmänt

Som ni kanske förstod ifrån det förra inlägget har jag bestämmt för att göra blogg lite mer inriktad på hälsa och kost! Eftersom det är något jag verkligen brinner för och tycker är riktigt roligt! Så om ni har några frågor eller om det är något speciellt ni vill läsa om så får ni gärna säga till! :)


Slutade jobbet klockan åtta idag och bestämde mig för att åka till gymmet. Blev först en kaffe med min kära kusin som jobbar där. Sen in i gymmet för att köra igenom hela kroppen. Fy det märktes att det var ett tagsen jag tränade stryka. Och dum som man är vill man ju inte köra på lättare vikter utan kämpar med de tunga gamla. Men det gick fint! Tog lite pauser för att gå ut och gör kusinen sällskap. Var på gymmet vid åtta och åkte därifrån vid elva! De ni! Synd bara att jag inte var aktiv hela tiden under dessa tre timmar. Hann också med att sola en snabbis också!
Så nu är jag duschad och fått i mig en smoothie! Kroppen känns ganska mör nu men det är härligt!
Ska äta lite snart sen klockan tre ska jag tillbaka till jobbet igen! 

Ha en härlig dag!

Kommentarer

  • Sara B säger:

    hejja Sandra!!!

    2011-08-04 | 13:05:44
  • sandra säger:

    tack sara ;) Nu ska ju du komma och joina mig också! kan inte bli bättre :D

    2011-08-08 | 10:48:34

Kommentera inlägget här: