sandraalgotsson

bara sandra,

välkommen hösten.

Kategori: Allmänt

Gud vilken härlig känsla jag har inom mig nu! Det är höst i luften! Helt ljuvligt! Massa tända ljus har jag precis tänt på rummet mitt. Så mysigt är det. Sitter och lyssnar på Melissa Horn som verkligen är höst för mig. Hade på mig min pälsväst idag som jag älskar och den känns så höstig! Ska snart göra mig en kopp te och mysa ner mig under en mysig filt! Kvalitetstid med sig själv är också viktigt!

Jag och mamma har idag varit i Hyssna i affären Blommigt och Prickigt! Vilken underbar affär! Har aldrig varit där förut! Knas verkligen för är verkligen en affär i min smak! skulle kunna handlat upp denna lönen och nästa lön där inne utan problem. Men så blev inte fallet som tur var! Fick med mig lite gobitar ändå! Är riktigt nöjd!
Jag och mamma var och fikade hos Jessica efter det också! supermysigt :)

Nu är jag hemma igen och själv! Kan vara så skönt att få vara hemma själv en stund ibland. Få göra det man vill utan att någon annan kommer och lägger sig i!

Ikväll ska jag försöka mig på spinning! Känner mig betydligt piggare idag så hoppas jag verkligen att kroppen håller för spinngen ikväll! Nu kan jag inte vänta längre!


Ljuset, fatet och roserna är köpta idag! Skon köpte jag för nån vecka sen ! en riktigt favorit! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: