sandraalgotsson

bara sandra,

en trött tjej.

Kategori: Allmänt

Usch vad jag är trött idag! Har haft ganska svårt att sova ett tag nu. Kan inte sova lika många timmar som innan. Jag vaknar jättetidigt även ifall jag inte är utvilad. ganska jobbigt faktiskt.

idag var jag ju bara tvungen att gå upp klockan sju så jag hann ta fram lite frukost och äta framför julkalendern som började idag! Tjuvarnas jul!
Verkar riktigt mysig! Bra skådespelare och mysig känsla. Lite pelle svanslös och greveholms stuk över den tycker jag. Hoppas verkligen den fortsätter att vara bra. Efter det åkte jag och hämtade mamma på jobbet. Hon ville ju självklart träna. Så jag hängde på cx work.. var ganska kämpigt idag kan jag säga. Tränade ju spinning och flowing igår och var helt slut efter det. så snacka om träningsvärk idag...

Hade funderingar på att åka till Borås idag. Men jag orkar helt enkelt inte. Är helt slut! I både kropp och själ. Behöver bara sova och vila idag. Så kanske jag kan göra något mer aktivit senare idag. men just nu känner jag mig trött så trött..

ska kolla vidare på greveholm och sova en stund nu. :)

Kommentarer

  • daniel säger:

    Älskar dig min vän <3

    2011-12-02 | 02:58:41

Kommentera inlägget här: