sandraalgotsson

bara sandra,

här är jag igen.

Kategori: Allmänt

Oj!

Tiden flyger iväg! såg att det är hela två veckorsen jag skrev något här. Kanske passar bra att göra det nu 4 advent. Känner mig lite besviken på hela december faktiskt. ingen snö eller ja några små små flingor ligger på backen men de lär väl vara borta imorgon när jag vaknar. Tycker också att december månad har gått för fort! Redan 18 december och mindre än en vecka kvar till Julafton. Har inte hunnit med alls allt det jag ville göra denna julen. Tiden går så snabbt så det är läskigt.. jaja jag ska nog hinna få julkänsla tills på lördag hoppas jag!
Har iallafall köpt klart alla julklappar. Eller har en kvar men sen så! Är riktigt nöjd över vad jag har hittat på i år!

Ännu bättre är att imorgon åker jag och min älskling till Köpenhamn, Danmark. Min 20 års present som jag fick av honom! Ska bli jättemysigt. Äta god mat, gå på tivoli, Julshoppa och bara njuta utav varandras sällskap! Älskar honom av hela mitt hjärta! Kommer hem på onsdag kväll! Då blir det lite julmys hemma skulle jag tro. På torsdag jobbar jag sen är det fredag och dan för dan! :) Klä gran, baka julgodis och uppersittakväll med familjen! Supermys.

Nu ska jag packa färdigt.  Jag hatar att packa föresten... så svårt!

hoppas ni mår fint och har fått lite mer julkänsla än vad jag har!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: