sandraalgotsson

bara sandra,

Lyckad kväll!

Kategori: Allmänt

Har nu börjar vakna till liv ordentligt sen gårdagen! Blev en mycket lyckat kväll hos maria! Hade verkligen jätteroligt! Vi bestämmde oss ganska snabbt för att stanna kvar hos Maria hela kvällen och inte gå ut. Vilket passade mig fint! :)
God mat och härligt sällskap böjd kvällen på! En riktigt kul kväll som jag kommer leva på länge!

Nu är klockan snart halv ett. Galet vad klockan går fort. Har varit vaken sen tio så har fått i mig frukost och har legat och slappat ett tag på rummet. Härligt ! Nu ska jag hoppa in i duschen och bli människa igen.

I eftermiddag/kväll ska jag åka till min älskling! Skulle egentligen tränat idag. Men tror inte jag orkar det idag. Och så går det så dåligt med bussar och tåg idag! Typiskt. Får bli hårdträning imorgon hos min älskling! Bort med alla kalorier jag fått i mig av vinet igår! Men det var det värt!

Nej nu får jag skynda mig! Klockan går :)


Tack för igår vännen min! :)

Bild snodd av Sara;) Glömde ju min egen kamera....

Kommentarer

  • Sara säger:

    Du får jätte gärna låna mina bilder vännen!!

    2011-12-04 | 19:47:19

Kommentera inlägget här: