sandraalgotsson

bara sandra,

tidig tidig morgon..

Kategori: Allmänt

Idag får jag skylla mig själv om jag är trött! Jag gick nämligen självmant uppe för klockan sex idag!! För att klockan 06,40 så skulle jag stå redo och köra ett bodypump pass! Sagt och gjort! Jag var där och kände mig extra stark idag så jag la på lite extra vikt! Känns alltid kul när man kan öka lite!

Efter passet var slut åkte jag till ICA och köpte massa god frukost som jag mumsade i mig när jag kom hem. Hallon, kesella, passionsfrukt, nybakat bröd, ägg, jucie och kaffe! Hur gott var inte det då!

Har nu duschat av mig och tänkte lägga mig och kolla dagens avsnitt av julkalendern. Tycker den är riktigt bra än så länge! Sett ett avsnitt så inte så mycket att gå på.. Men än så länge så!

I dag blir det förmodlingen en lunch med Sara och Carolina och så ska vi köpa ett fint paket åt en mycket fin vän som ska ha 20 årskalas imorgon! Gissa vem! :)

Klockan fyra idag blir det jobb för min del!

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Åå hoppas ni får det riktigt roligt imorgon. Önskar jag kunde näravara. Massa kärlek från mig , saknar dig. <3

    2011-12-02 | 17:34:07

Kommentera inlägget här: