sandraalgotsson

bara sandra,

get a life!

Kategori: Allmänt

Har verkligen inte haft någon tid till att blogga det senaste! Jag jobbar konstant känns det som.. Fast jag trivs riktigt bra på mitt nya jobb på Parkskolan! Och jobbar jag inte så tränar jag eller sover. Så känns det nästan! Fast så illa är det inte riktigt! Men kan ju kännas så ibland, jag träffar faktiskt min älskade pojkvän så mycket jag kan! Och försöker träffa mina vänner ofta med! Det är svårt att få saker och ting att gå ihop och det blir bara svårare känns det som. Men jag är så glad för de stunderna jag får tillsammans med er mina super vänner!
Imorgon ska jag träffa Carolina för en snabb lunch innan hon lämnar mig i två veckor för att åka till Thailand med sin familj, utan att fråga mig ?! Nej men hoppas du får en underbar resa! Ska nog klämma in en stund med min Maar också på kvällen, var typ årsen sist känns det som ..
Imorgon fyller också världens bästa tess år! Och hon ska vi fira på lördag! Ser jag verkligen framemot!!
Inte nog med att carro ska flyga iväg, Mamma och pappa beställde en vecka i kanariörna igår. Det åker nästa fredag! Ibland är inte livet rättvist... jag hoppas bara att folket kommer hem med mängder med presenter! ;)

Nej snart dags att sova, för jag ska ju jobba imorgon också! :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: