sandraalgotsson

bara sandra,

sjukstuga!

Kategori: Allmänt

Hej! Nu har jag äntligen lite lust att skriva igen! så tänkte att jag får slänga in ett inlägg!
Börjar äntligen bli lite frisk har varit sjuk i över en vecka nu! Började med vanlig mensvärk som inte gick över! Visade sig att jag tydligen hade ett magvirus samtidigt. Kunde inte ens gå på toa! Fick munsår och som om inte det var nog blev jag jätteförkyld med hosta och ont i halsen! Fick gå hem från jobbet i torsdags och sjukskriva mig på fredagen också. Vilade upp mig i helgen och igår kunde jag jobba igen. Idag mår jag betydligt bättre lite snuva kvar bara. Var till och med och tränade idag bodybalance blev det. Bra att börja med tänkte jag.

Positivt med att vara sjuk var att jag kunde mysa extra mycket med min bästa pojkvän ! han är helt fantastisk!

Men nu börjar jag på en ny frisk kula hoppas jag!
Jobbade på skolan idag också var härligt att träffa alla goa barn igen!

Imorgon väntar lite jobb på förmiddagen sen blir det fika med Ida och Theresé på eftermiddagen ! ska bli riktigt mysigt.

nej nu ska jag nog ta och gå och lägga mig. Hoppas att min förkyldning är över tills imorgon!

Godnatt! :)


Slänger in en bild från sommaren ! vill vara så brun igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: