sandraalgotsson

bara sandra,

uppdatering!

Kategori: Allmänt

Får väl slänga in ett inlägg här var ett tagsen! Idag har jag faktiskt namnsdag! Så nu ska min kära syster baka kladdkaka för att fika på, ibland är hon lite söt faktikst! Vid tre tiden ska jag till jobbet, har varit ledig sen fredags nu så känns helt okej att jobba. Efter jobbet ska jag iväg till nästa jobb på parkskolan, där jobbar jag till fyra imorgon sen är jag ledig till söndag förmiddag! skönt!

Imorgon bittig väldigt tidigt sätter sig min kära mor och far på ett flyg till kanariörna! fusk! nej jag unnar de det!
Just nu ligger jag i min säng och kollar på vänner! känns bra att inte göra så mycket innan jag ska till jobbet!
Och nu för jag sällskap också av min gosiga katt! jag har det mysigt ja!
Pratar också med carolina på facebook och hon har det super i thailand lyllos henne!Saknar henne lille faktiskt ! men vi har bokat en hel dag när hon kommer hem! toppen! :)

Nej nu ska jag kolla vidare på vänner ! ha en bra dag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: