sandraalgotsson

bara sandra,

2011

Kategori: Allmänt

nya året är här och jag är ledig! Jätteskönt efter en sån lång helg som jag precis lämnat bakom mig! 2011 är det nu då, tycker det är skönt med ett nytt år för då kan man liksom börja om på nytt. Jätteskönt! Nyårslöfterna är inte brutna än och planerar att inte bryta de än på ett bra tag! Känner mig än så länge väldigt taggad.
En händelserik dag har jag haft idag! Lunch med Carolina i Kinna riktigt mysigt, prat om att kanske resa ihop i vår, skulle vara grymt roligt! Mer planering framöver! Ett härligt telefonsamtal fick jag också från lekiset jag var på för några veckorsen, får jobbet om jag vill! Tror nog jag kommer ta det faktiskt. Ska tänka till på onsdag. kan vara kul med lite omväxling också. Det förnöjer ju har jag hört!
Snart kommer Daniel hit med bil! ja han kör faktiskt bil hit nu för första gången! hela vägen från uddevalla! Spännande. ikväll står spinning på schemat med både mamma och syrran! Nu är vi igång igen efter nyår!

Nje nu ska jag ta lite fruktsallad som min kära syster har gjort!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: