sandraalgotsson

bara sandra,

bra bloggvecka?

Kategori: Allmänt

Jaha så var det här med att blogga. Vissa veckor är det hur kul som helst och jag kan skriva hur mycket som helst, men så finns det också veckor som det inte alls är kul och jag inte har något att skriva om.
Nu är det en bra bloggvecka!

Idag har solen varit framme och med en gång hoppas jag att våren har bestämmt sig för att komma extra tidigt i år. Men icke! Det är svinkallt ute och det svider på mina läppar. Så jag får helt enkelt stå ur med vinter en stund till. Januari börjar gå mot sitt slut så det betyder att våren är påväg iallafall. Annars idag har ju hunnit med att jobba på förskolan i tre timmar, åkte sedan direkt och handlade åt mamma för att sedan strya bilen vidare mot Kinna och Lunch med Theresé, blev en snabbis men en mycket härlig sådan, skulle nämligen sedan vidare till Marks assistans för att ha möte med mitt andra jobb. Vid tre var jag hemma igen och nu ligger jag och vilar lite för snart ska jag och mamma till I-form för att köra både flowing och spinning. galet jag vet .. just nu skulle jag bara vilja gå och lägga mig. Men icke då!

Nej nu ska jag kolla på Gossip Girl en stund innan det är dags att ta på sig träningskläder!

Kommentarer

  • Dominiclouise säger:

    Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

    2012-01-26 | 11:39:16
    Bloggadress: http://dominiclouise.blognownow.com

Kommentera inlägget här: