sandraalgotsson

bara sandra,

intensiva dagar!

Kategori: Allmänt

Idag har jag hunnit med en massa saker, upp klockan sju snabbt in i duschen för att vakna till liv. klockan tio över åtta sitter jag och mamma i bilen påväg till mitt jobb på parkskolan, en intensiv dag till klockan halv tre. Mamma hämtar mig, hem och byta om och ta bilen till kinna där jag möter upp carolina vid skräddan, räksallad, cafe latte och en massa härligt prat i en och en halv timme. Hem igen byta om till träningskläder, in i bilen med mamma, nytt bodybalance pass, hur härligt som helst. In i omklädningsrummet för att byta linne upp till spinningsalen med syrran, cykla, cykla, trampa, trampa. Fryser mig igenom ett spinningpass? en varning att något är på gång i kroppen, förhoppningsvist svir det över under natten. Hem igen, äta, vila, ringa daniel och nu sitter jag här i min  säng med datorn i knät och ska snart sova klockan är nu snart tio. mina dagar skulle behöva vara längre som ni kanske märker.

Har jobbat övertid ungefär 18 timmar denna veckan! Och detta är min första vecka!
Skönt att jag bara ska jobba tre timmar imorgon och slutar tjugo över elva.
Vid halv fem tiden sätter jag mig på ett tåg mot uddevalla och till min älskling!

Godnatt allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: