sandraalgotsson

bara sandra,

jobbjobbjobb

Kategori: Allmänt

Herregud vad trött jag är nu! Att ha två jobb kan vara ganska tufft! Andra dagen på förskolan har gått nu och jag trivs bra! Det är väldigt händelserikt! man lär sig mycket kan man lugnt säga! Jag tänkte att jag skulle träna idag, men både kropp och huvudet sa ifrån, så imorgon blir det dubbelt upp!har inte tränat på ett tag, sen torsdag och det känns inte riktigt helt okej, men har ätit bra så tror jag är på rätt väg  även denna veckan!
Onsdag imorgon och jag ska jobba till klockan fem, skulle egentligen jobba till tjugo över elva men fick jobba över. Sen ska jag inte jobba över mer denna veckan iallafall har jag bestämmt. Behöver vila mig!
Men i och försig är det väldigt bra att jag får många timmar för försöker spara så mycket som möjligt! Jag och daniel pratar mer och mer om att flytta ihop. Så gäller att ha en ganska stor buffert iallafall !

nej nu får jag sluta får försöka blogga lite oftare men är mycket nu!

Godnatt!

Kommentarer

  • din SYSTER säger:

    du kan ju inte lämna mig :(

    2011-01-13 | 15:08:51

Kommentera inlägget här: