sandraalgotsson

bara sandra,

vår!

Kategori: Allmänt

Helt super härligt att solen lyser ute idag! Ännu bättre är det att jag har gjort klart min långhelg på jobbet för denna gång! Alltid lika skönt när klockan slår tolv och man vet att man får åka hem! Tjooho! Fast helgen gick riktigt bra, tiden gick faktiskt ganska fort. Nu ligger jag i min säng och samlar lite krafter, ska nämligen städa lite i rummet tänkte jag innan min älskling kommer hit klockan fem. Ska också ha hunnit träna ett spinningpass innan dess för som jag skrev i förra inlägget är det All in nu! Nu har jag fuskat lite, fyfy men är ändå påväg åt rätt håll!

Känns lite surt att ha jobbat i helgen då alla min vänner var ute och det verkar som de hade riktigt kul! får ta igen det nästa helg!!

Förövrigt är jag väldigt shoppingsugen så får snart bege mig iväg till en storstad för en massa shopping, får försöka klämma in det i veckan mellan alla jobb och träningspass!

Dags att vila en liten stund till sen dags för spinning!

Hoppas ni har det super i detta underbara väder! Nu är våren på ingång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: