sandraalgotsson

bara sandra,

veckoplaner

Kategori: Allmänt

Ja! jag får väl försöka hålla det jag har lovat och försöka skriva lite mer regelbundet nu. Idag är det fredag, jag har hunnit jobba mina tre timmat på förskolan och om två timmar ska jag iväg till mitt nästa jobb för att jobba hela långa helgen. Går av på söndag klockan tolv. Då kommer Daniel och jag ska träna spinning. Sen börjar hela den långa veckan igen..
Men när helgen väl kommer så har jag faktiskt ledigt! Blir nog utgång med tjejerna och en tripp till min älskling i uddevalla. Ska också göra slingor på tisdag och det är välbehövligt, ska göra massa ljus! Kommer känna mig lite mer vårig och förhoppningsvis är den påväg. Solen var ju framme igår!

Fick också reda på idag att de är väldigt nöjda med mig på förskolan så jag får vara kvar minst en månad till, jättekul att få lite beröm och också att få vara kvar!

Nej nu ska jag snart iväg så nu får jag skynda mig!

Ha en super helg!

Kommentarer

  • syster säger:

    keep up the good work!!! ha en bra helg! pussss

    2011-01-28 | 13:38:19

Kommentera inlägget här: