sandraalgotsson

bara sandra,

bloggtorka...

Kategori: Allmänt

Kände att det var dags för att skriva lite här igen! Har haft bloggtråka och inte haft de minsta lust att skriva.  Men för min kära vän Carolinas skull så skriver jag ett litet inlägg idag! Och då Caar hoppas jag på en kommentar för denna uppoffringen! minst en ;)
Har slutat jobbet för drygt två timmarsen har gjort ungefär två veckors jobb på en vecka så är ganska så slut i huvudet. Ska tillbaka imorgon klockan tolv för att jobba tills tre på måndag. Sen har jag ett pass på torsdag endast sju timmar långt! Sen är det semester!!! En hel vecka i Cypern med familjen! Så härligt! god frukostbuffe, sommar, sol ! Vatten, morgonpromenader, snorkling, drink på stranden. Ännu mer sol och bad! Och lite härlig dans med syrran! Åh ser verkligen framemot detta! Är väl värd det efter allt arbete! Dock kommer jag sakna min prins! Men sen har vi en hel vecka ledigt tillsammans! Jag är ledig iallafall! Daniel ska jobba som dörrvakt vid ströget i smögen! Men det är ju bara på kvällarna. Så hela dagarna har vi tillsammans, underbart :)

Så Carolina! Hoppas jag har kunnat gjort dig lite glad idag iallafall. :)

Ha en härlig dag!

Kommentarer

  • caaren säger:

    nu så! keep up the good work!

    2011-07-10 | 17:22:16

Kommentera inlägget här: