sandraalgotsson

bara sandra,

måndag

Kategori: Allmänt

Åh vad jag är rastlös! Har ju hållt på varenda dag nu nästan i två veckorstid! Och idag gör jag ingenting! Känns super jobbigt! skönt att jag ska träna sen, blir dubbelpass idag bara för att! Funderar på att gå en promenad nu med!
Har ringt till tandläkaren idag iallafall. har ju börjat bita ihop igen när jag sover och det är inte alls skönt. Så imorgon ska jag dit och så får dom helt enkelt hjälpa mig med detta!
Imorgon börjar jag jobba igen, lite skönt ska det faktiskt bli. ska jobba väldigt mycket denna veckan dock. Men pengar behövs ju så bara att "bita ihop"!

Nej nu ska jag nog snöra på mig mina skor trots allt! :)

Kommentarer

  • caar såklarre säger:

    nu saknar jag dig här! ge mig tidsfördriv, skriv om ditt liv! hihi hoho rim hit o rim dit.

    2011-07-08 | 20:04:12

Kommentera inlägget här: