sandraalgotsson

bara sandra,

semester!

Kategori: Allmänt

Längesedan  jag skrev nu! Jag är tillbaka från cypern! en urhärlig resa med familjen! Sol och bad dagarna långa! bara njöt av att vara i ett varmt land och njuta av min härliga familj :)

Har varit i Uddevalla/smögen denna veckan som gått, har spenderat tid med min älskling! :)
har seglat för första gången i mitt liv med familjen Bäckstöm också! Hur roligt som helst! La oss vid en klippa och sola och bada! har gått på smögenbryggan, fått köpt mig ännu en klänning, denna gång från twist and tango. Har haft två super duper veckor och på onsdag går jag tillbaka till jobbet. Känns sådär just nu. men ska njuta av min sista lediga dagar nu. Imorgon ska jag träffa Carolina som jag inte sett på hur länge som helst. Ska bli super kul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: