sandraalgotsson

bara sandra,

dom kallar henne tess!

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev riktigt lyckad :)

Jag, Sara, Carolina och Frida bestämmde oss för att åka till Liseberg! Carro kom och hämtade oss vid halv sex sen åkte vi vidare till Lotta och Liseberg! Hade jättemysigt där inne! Ganska mycket folk men det gjorde inget. Vi spelade, kanske lite för mycket .. Men jag vann faktiskt! Två andra vinster! Jag var riktigt nöjd och glad men carro hon blev nog lite avundsjuk! Tur att Sara vann tillslut och gav carro vinsten! :)
Vi åt god mat, kycklingfile och potatis för min del!
Vi gick och kollade på Lotta och hennes gäster! Sjöng med till allsångerna och fick riktig sommarkänsla faktiskt! var riktigt mysigt. Men kvällens höjdpunkt var nog ändå att jag fick träffa min Therese!! :) Har inte träffat hennes sen mars eftersom hon och emma bor i Norge! Men gud vad kul det var !! Och hon var sig lik och jag var helt varm i magen sen! Äkta vänskap verkligen !:) Skönt att ha dig hemma lite vännen min! <3

!

Kommentarer

  • evelinne säger:

    ni ser ut att haft det himla mysigt :)

    2011-06-21 | 15:33:23
  • Theresé säger:

    Du är ju bara så underbar! Saknat dig som tusan <3

    2011-06-21 | 19:15:21
  • Wictoria säger:

    Vilken läcker böna, håret är supertjusigt :)

    2011-06-21 | 21:18:54
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: