sandraalgotsson

bara sandra,

fredagkväll

Kategori: Allmänt

Hemkommen från spinningen nu! Känns alltid lite bättre efter jag har tränat men är fortfarande lite down. Har haft två downdagar nu så hoppas verkligen att morgondagen kommer att bli kanon! Blir utgång med några härliga tjejer vart hur och när är det stora frågetecket just nu men utgång blir det !:) ska bli så roligt! var längesen jag var ute med tjejerna.

Annars ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. titta lite på tv med pappa sen i natt ska jag hämta syrran och hennes tjejkompisar i borås! De ska fira att de fått sommarlov idag! Vill också ha sommarlov. Gud vad härligt det låter ändå! så blir en sen kväll för mig men ska nog sova någon timme innan jag ska åka och hämta dem. då har jag lite upp på syrran sen när hon får körkort aldrig fel!

min fina syster

Kommentarer

  • Wictoria säger:

    Hejja hejja! Hoppas du känner dig bättre :) du är j så duktig och uuuuuurtjusig i håret med ;)

    2011-06-11 | 07:45:23
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/
  • syster säger:

    Puss!!! :)

    2011-06-12 | 00:12:36

Kommentera inlägget här: