sandraalgotsson

bara sandra,

helgen.

Kategori: Allmänt

Hemma igen efter en helt underbar helg i uddevalla med min älskling! Har njutit av det härliga vädret, tagit en morgonpromenad vid havet solat på bryggan. shoppas på torp, gått ut på trädgårn med älsklingen och åkt båt. Självklart har vi hunnit med ett pass på gymmet också. Kom hem igår kväll då mina kära föräldrar hämtade mig hos Daniel, första gången de var där så det var roligt. :)

Idag gick jag upp klockan sex och gick en morgonpromenad på 45 minuter började jobba halv nio och slutade nu klockan tre. Är helt slut nu denna värmen är otroligt jobbig, är inte alls skönt och det känns som det skulle kunna bli åska! Klockan tio över fem idag blir det ett härligt spinningpass! Nu är jag igång igen känns så skönt :)
annars får vi se vad dagen bjuder på. Imorgon är jag ledig iallafall! Skönt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: