sandraalgotsson

bara sandra,

hemma.

Kategori: Allmänt

Hem ljuva hem, nja alltid skönt att komma hem. Men saknar min älskling så mycket. Har haft några härliga dagar hemma hos honom nu. Jag kom dit sent i måndags, klockan 22.00 och då hade han fixat en massa frukt, loka till mig och lite tortillas som vi tog med oss ner till deras stora segelbåt för att spendera kvällen och natten. Han är så mysig min älskling! Tisdagen var ganska lugn, mat på cactus, en god västkustsallad och sedan blev det träning! Styrka hela kroppen sen sprang jag 3 km på löpbandet! Duktiga mig!
Onsdagen en riktigt lugn dag, kan vara skönt med såna dagar också ibland! :) Idag hann vi inte med så mycket, lite sol fick dock allt. Sen körde han in mig med båten till tåget.
2,5 timmar på tåget senare var jag hemma, mamma och pappa kom och hämtade mig, snabbt hem för att byta om till träningskläder och sedan vidare till gymmet för ett grymt spinningpass! Härligt! bena var lite möra men väldigt skönt! Nu har jag duschat och rakat mig, så härlig känsla! Nu ska jag äta lite kvällsmat med mor och far! :)
Ha en härlig kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: