sandraalgotsson

bara sandra,

home alone

Kategori: Allmänt

Har vart hemma själv idag, ganska skönt faktiskt!
Började dagen med en morgonpromenad, köpte ett paket jordgubbar på vägen hem. Blev en långpromenad på en timme. Riktigt skönt. Sen blev det jordgubbar,melon och en ägg macka med te till :) Mums!
Tog en dusch och bara slappade! Hur gott som helst. Bestämde mig för att göra kycklingpaj till lunch! Hur gott som helst blev det. Och gjorde en nyttig pajdeg så kunde äta med gott samvete! härligt!
Nu ska jag snart iväg till gymmet, blir spinning och kanske bodystep får se !
Ikväll kommer min älskling! Han tatuerade sig igår så är riktigt spänd på att få se den! Kommer vara ursnygg det vet jag redan! så ikväll blir det mys med mitt hjärta! Han är bäst

Kommentarer


Kommentera inlägget här: