sandraalgotsson

bara sandra,

Lotta på Liseberg

Kategori: Allmänt

Hade en riktigt mysig lunch med mina flickor :) Blev en mumsig kycklingsallad för min del! Hur gott som helst!
Gick hem från Skene järn. var ju ändå uppehåll! Men när jag hade dryga 100 meter kvar öppnade sig himelen och jag blev dyblöt! Jättekul verkligen!

Vi bestämmde oss för att vi ska åka till Göteborg ikväll, till Lotta på liseberg! :) Titta lite på det och ta lite lotter och bara mysa! :) tror det kommer bli en toppenkväll! får nog ta gummistövlar dock för vädret är inte riktigt på vår sida! Men det kan nog bli mysigt ändå! Vi ska åka runt fem, halv sex! Så nu sitter jag och funderar på vad man ska klä på sig, vill inte frysa! Hmm.. Jag ska nog hitta något i mina gaderober !

Jag gillar Lotta :)
Tycker hon verkar så mysig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: