sandraalgotsson

bara sandra,

lyckliga tider!

Kategori: Allmänt

Ligger just nu i min säng och latar mig. Har jobbat sen igår och gick idag av halv nio. Direkt till gymmet för ett härligt bodypump pass! Har ju vart ifrån det ett tag som jag skrev. Men nu har jag vart på två pass denna veckan och har verkligen varit urhärligt! Ska försöka gå på minst ett pass i veckan iallafall! svårt att hinna med allt jag vill göra men jag ska prova. Annars har jag inte hunnit göra så mycket. Känner mig lite trött idag och lite bitter. Flickorna och pojkarna som är födda 1992 tar studenten idag! så det betyder att det var ett årsen jag gjorde det. Tänk vad tiden går fort. Hade gärna gjort om det igen! Världens bästa dag, jag var så lycklig, spänd, ledsen, urglad, jag skrattade grät dansade sjöng och njöt hela dagen lång! Så passa verkligen på att njua idag! Det är underbar dag helt enkelt!
Klockan fyra ska jag till Simon Nyman och fira hans lycka idag! Kommer bli roligt!:)

Sjung om studentens lyckliga dar!!

kan passa på att skriva att jag saknar min galna klass lite speciellt mycket idag.

Kommentarer

  • evelinne!!!! säger:

    SNART ÄR DET MIN TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2011-06-09 | 14:07:08

Kommentera inlägget här: