sandraalgotsson

bara sandra,

måndagsbarn,

Kategori: Allmänt

Måndagen har varit riktigt bra!
Kom hem från jobbet vid halv nio och fixade lite här hemma! bestämmde mig för att gå ut och springa! Blev jogging/ intrevall träning! fyfan vad jobbigt det är att springa fort i backar! Men jäklar vad stolt jag är över mig själv ändå som orkar det! Klapp på axlen! Var ute i dryga halvtimme sen duschade jag och fixa iordning mig.
Åkte till mammas jobb för att hämta henne och väntade sedan där på Carolina som kom och hämtade mig och vi körde till Partille! Superdag med massa skratt och mys. Blev lite shopping för mig, en liten partyväska, en kjol och en bodylotion från the bodyshop! Älskar deras bodylotionens! Idag blev det jordgubb, är ju midsommar snart så tänkte att det var passande :)

Nu är jag hemma och käkat lite jordgubbar och hallon, skulle nog kunna leva på det tror jag !
Halv åtta ikväll går tåget till uddevalla och min älskling !:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: