sandraalgotsson

bara sandra,

tisdag.

Kategori: Allmänt

sorry sorry för den dåliga uppdateringen idag! Har inte hunnit!

Min tisdag började klockan sju då jag gick upp. Åt frukost med mamma, satte på mig träningskläder sen åkte jag och hon till gymmet för bodypump! Så roligt var det idag. Har ju mina svackor när det gäller bodypump, ibland tycker jag det är jätteroligt och ibland jättetråkigt. Idag var det ny koregrafi och det gör mycket! Kändes skönt i kroppen med. Var dryga 3 veckorsen sen sist så var härligt. Åkte till Kinna efter passet och uträttade lite ärenden! hemma vid elva och dags för dagens andra frukost mums! Sen kom tröttheten! Gick och la mig i sängen och läste och så kom min favomisse och la sig jämte mig. Vi båda somnade gott i 2 timmar ..
Väl uppe åt jag lite lunch sen var det dags att börja röja ur gaderoberna! Gud vad skönt fick slängt lite kläder och syrran fick sånt jag inte längre använder eller aldrig använt.. Men det är fullt i gaderoberna ändå.. Illa sandra.
efter det lite kvalitestid med systa mi.
Klockan sex var det dags för spinning med supermaria :) Instruktören! hon berömde mig efter passet och tyckte verkligen att jag skulle bli instruktör om jag fortfarande vill så roligt att höra! Får se om jag gör detta lite senate i livet! Hann med att sola också skönt !:)

Nu har jag kollat på fotbollen med pappa och degat framför datan. Nu ska jag kolla på desperates housewives och ringa min älskling!

Imorgon blir det promenad med Wictoria, sen ska hon slinga och klippa mig! så härligt. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: