sandraalgotsson

bara sandra,

träna,träna varje fredag och så varje dag .. ;9

Kategori: Allmänt

Nytränad och nyduschad! Blev ett pass på gymmet också med syrran! Började med att springa dryga halvtimmen! As jobbigt men härligt ändå! Sen blev det styrke träning med syrran! Fyfan båda två var helt slut efter 2 sekunder typ. Men vi gjorde några övningar och vi är nöjda båda två! Vågen visar 4 kg minus också. Dryga 6 kilo kvar tills min målvikt. Jobbigt men ändå kul att jag kommer någonstans. Jag tar det som sagt ganska lugnt med min viktnedgång. Vill inte rasa i vikt för att sen börja lägga på sig med en gång. Detta är en vikt som jag vill hålla sen. Så då ändrar jag matvanorna mer och mer för varje dag och det ger resultat :) '

Kommentarer

  • lillsis säger:

    jag var inte helt slut efter 2 sekunder.. hiihih. Härligt var det!! puss

    2011-06-17 | 14:59:24
  • Mathilda Nilsson säger:

    haha eve!

    2011-06-17 | 17:39:03
    Bloggadress: http://Bloodysunday.devote.se
  • Anonym säger:

    Hahahaha .. Eve du var en riktig latmask !!

    2011-06-17 | 18:36:01
    Bloggadress: http://sandraalgotsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: