sandraalgotsson

bara sandra,

underbara dag.

Kategori: Allmänt

Gud vad glad jag är att jag hoppade över spinningen idag och spenderade kvällen med mina favoriter! Var år och dar vi tre var tillsammans men idag var vi äntligen det igen! Helt fantastiskt! så mysigt och vi vet att vi har varandra. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord! Har också bestämmt att det blir utgång på lördag :) Så roligt! Antigen göteborg eller varberg det återstår och se! Tack för en fantastisk kväll tjejer!

När jag kom hem tänkte jag hoppat in i duschen men fick ett ryck och lite dåligt samvete eftersom jag åt några chockaldbitar hos maria fyfy! Så jag snörade på mig skorna och sparng ungefär 3.5 km ! Och det gick hur bra som helst. Jobbigt som F A N men så skönt nu efteråt! är riktigt stolt över mig själv! Nu ska jag kolla på film med mamma och pappa. :) en mysig nationaldag har jag haft och imorgon är jag ledig! :)

Gräddet på moset hade vart och min daniel var hos mig nu ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: