sandraalgotsson

bara sandra,

veckan i bilder.

Kategori: Allmänt

bloggade nu. Men så blir det ibland! HAr ju semester så har inte blivit mycket tid framför datorn utan jag har försökt att hitta på en massa roliga saker istället! Nu orkar jag inte skriva om alla dagar så tänkte istället lägga in massa bilder så får ni se!:) Börjar med midsommar som egentligen skulle firas i Varberg men blev inte så, så jag och Daniel stannade hemma och firade med familjen! Blev riktigt mysigt ändå! Det blir ju inte alltid som man tänkt sig!
Det var några bilder från midsommar!
Min mysig och tokiga familj! :) Älskar er!
Efter midsommar åkte vi till Daniel!
Blev massa mysig utflykter blandannat till Smögen! Då vi åt räkor ! :)
JAg älskar dig Daniel! Du är bäst!

Kommentarer

  • daniel säger:

    <3

    2011-07-01 | 17:44:28
  • daniel säger:

    älskar dig alla dagar

    2011-07-01 | 22:34:08

Kommentera inlägget här: