sandraalgotsson

bara sandra,

Fredag!

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men är tyvärr så med mitt bloggande, har inte riktigt tiden för att uppdatera så ofta och har ibland inte suget att göra det heller!
Men idag har jag både tid och lust. Idag är det fredag och jag har hela helgen framför mig, gud vad härligt!
Idag har jag jobbat på parkskolan mina tre timmar direkt efter jag hade jobbat som personlig assistent. Ja jag jobbar väldigt mycket jag vet! Får väl se lite hur det blir framöver har lite att fundera på!
Hemma vid halv tolv la mig för att kolla skidkillarna åka hem silvert! Härligt =)

Åkte till kinna och beställd tid för att göra naglar! Ska bli så kul! Så på onsdag blir det, får se hur detta ska gå. Tog en sväng in på shop around the corner! helt underbar lite butik! Hittade en ur tjusig klänning som jag nog ska behålla!
Fick också fina komplimanger av hon som äger butiken, hon gillade min klädstil och sa till och med att jag borde komma in och klä på hennes dockor i butiken! Vet inte om hon var jätte seriös men var väldigt kul att höra ! :) Sen blev det fika med Theresé och Emma och Liza :) Mysigt! Snart flyttar ju Tess och Emmsi till Norge!? Jättekul för dem men kommer att sakna dem mycket mycket!

Hem för att hämta mamma och köra hon och hennes väninor på förfest, de ska till hotellt idag. Ska hämta några av dem i natt ..
Sen beställde jag sushi! Fick en extra bit, stamis? ;) Hem och avnjuta detta framför tv:n. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen med pappsen tills mamma ringer!

Imorgon väntas först träning innan jag tar bussen till göteborg för att träffa Sara! Ska ha en helg dag bara jag och hon och ska bli så mysigt! Ser verkligen framemot detta!

Ska försöka slänga in ett inlägg imorgon med!
Ha en super kväll!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: