sandraalgotsson

bara sandra,

Grandma! :D

Kategori: Allmänt

gud vad jag är trött idag! känns som jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills imorgon! Men icke. Mamma jag och syrran ska snart åka till mormor och Glenn. Mormor fyller 62 år idag! :)
Så blir smörgåstårta och tårta idag. Mums! ska inte äta så mycket eftersom jag håller på att gå ner lite i vikt.
Men är ju trotsallt kalas så en liten bit ska jag unna mig.
Blir ingen träning idag och hade nog inte tränat även om jag  kunnat känner att kroppen behöver vila sig. Har as ont i bena efter zumban igår! Konstigt egentigen vad lite variation kan göra. Kommer åt andra muskler som inte komms åt i spinningen!

Nej nu ska vi snart åka, ser verkligen framemot en riktigt mys dag hos de =)

Grattis på födelsedagen världens bästa Mormor ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: