sandraalgotsson

bara sandra,

helgen

Kategori: Allmänt

Får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Har haft en busy helg!

Fredag bjöd på en god lunch med Lovisa, vidare hemåt för att byta om till träningskläder för att åka och köra ett härligt bodybalancepass helt ljuvligt! Väl hemma väntade min älskling på mig! gud vad jag älskar honom!
blev en mysig fredag med så ska det låta och skräckfilm!

Lördagen började tidigt upp vid åtta redan! frukost och träningskläder igen! Osäkerhet hade jag med eftersom jag inte visste om jag kommit med på alla tre spinningpassen men jodå! Knep sista platsen så jag och min kära mamma åkte till gymmet var där vid nio! Halv tio började maratonspinningen! Guuud vad kul det var! Hade inte velat missa det! as jobbigt men så kul! Passet var slut kvart i tolv. Dy blöt och njöd över att ha bränt 1477 kalorier åkte jag hem för mat och dusch! Jag och daniel slappade framför skidorna, han hade vart duktigt och tränat inne på gymmet. Vid fyra tiden började jag göra iordning mig inför kvällen och emmas och theresé avskedsfest ...
Efter många om och men var jag klar. Carro kom och hämtade oss och vi bar oss i väg till fritsla blev en helt okej kväll för min och daniels del.. Åkte hem ganska tidigt och stupade i säng!

Söndagen upp vid tio efter att ha pussat lite extra på min älskling som skulle åka hem. Jobb väntade för min del började klockan tolv..

Idag är det måndag och har vart och jobbat på parkskolan också! Var mycket ute idag så blev att duscha sig varm när jag kom hem. vid ett åkte jag till Kinna och möte upp Carolina för lunch! var jättehungrig och åt som en varg!
Väl hemma igen började jag rensa i mina gaderober det behövdes! en kasse kläder fick jag ihop som jag inte använder längre få se om mamma och eve tar de! städade också hela rummet.
Åkte sedan till gymmet för solning och en timmes spinning. Mina ben är helt slut nu men så skönt !
Nu ska jag kolla lite på vänner och vänta på att mitt hjärta ringer!

Sov sött alla!=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: