sandraalgotsson

bara sandra,

Må bra :)

Kategori: Allmänt

Åh känns så gott i kropp och själ nu när jag äntligen fått träna igen ! Tränade igår och då blev det rodd och spinning, idag blev det bodybalance och spinning så nu känns det sådär gott i kroppen igen!

Hade en lång dag på skolan idag jobbade från tjugo över åtta till fyra. Gick ändå ganska snabbt men var väldigt trött när jag kom hem en banan och en protein shake och direkt till gymmet för att träna passen!

Morgondagen kommer att bestå av tre timmars jobb på förmiddagen och vid ett ska jag träffa Carolina för en lunch. Tänkte hoppa in på Harrys med för att kolla in lite nya kläder! Förhoppningsvist kanske Maria joinar mig och Carolina.
Sen ska jag försöka hinna ett pass på gymmet också innan jag åker till Uddevalla och min älskling! Ska vara där enda tills på måndag, är ledig då! Underbart med lite längre helg. Vi ska bland annat bada bubbelbad, shoppa, och gå på bio och äta ute tror jag! Massa mys blir det iallafall! saknar honom nu!

Nu ska jag snart sova är väldigt trött!

Bild från min bal på mig och min älskling! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: