sandraalgotsson

bara sandra,

Man måste få känna sig stolt över sig själv ibland!

Kategori: Allmänt

hej och hå! måste faktiskt börja med att beröma mig själv! Körde ett spinning pass och testade på zumban idag!
Gud vad roligt zumba var! har gjort det förut men med en annan instruktör. Det var hur kul som helst idag iallafall och absolut något jag kommer gå på fler gånger! Alltid kul att hitta någon ny träningsform som jag tycker om!
Nu är jag dock väldigt trött i bena så ska bli skönt med en vilodag imorgon ska till Mormor och Glenn för att fira mormor på sin 62 årsdag imorgon! :)
Har faktiskt tränat sex pass sen lördags så kan gott unna mig att vila lite. Blir nog en promenad imorgon iallafall om solen tittar fram.

Fick ett helt galet erbjudande idag! Så får se om det blir något med det! håller alla mina två tummar iallafall. Berättar lite senare vad det är för något. Vill hålla det lite för mig själv först!

Nu ska jag snart kolla på Desperates Housewifes! Blir nog en kopp te till det.

Börjar sju imorgon igen så blir läggdags efter programmet och ett godnatt samtal med älskling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: