sandraalgotsson

bara sandra,

taggad!

Kategori: Allmänt

Känns som att träningen har kommit igång på allvar igen! Känns skönt! eftersom jag var hos daniel i helgen är det svårt att få till det med träningen som jag brukar men jag hängde med till hans gym och körde styrketräning hela kroppen och cardio på löpbandet! Gick faktiskt riktigt bra och förvåna mig själv att jag orkade springa såpass länge som jag gjorde! alltid kul när det går åt rätt håll. Tränade både lördagen och söndagen så nu känns det i kroppen att jag gjort något. Imorgon står spinning om jag nu kommer med och bodybalance på schemat! Underbart.
Ska också jobba på förskolan imorgon och på möte på marks assistans för att planera semestern! Gud semester låter helt underbart i mina öron. SKa försöka börja cykla eller gå till jobbet iallafall de dagar jag har tid och vädret tillåter det. Snart ska man i bikinin igen och detta ska bli mitt år! SKa verkligen trivas i min bikini i år och då gäller det att ligga i!
På lördag blir det marathon spinning i 135 minuter alltså två timmar och en kvart. har kommit med på ett av dem och förväntar mig att jag kommer med på de andra två! Är superladdad!

Nu ska jag snart gå och lägga mig själv i min säng.. Den som känns så liten när min älskling sover jämte mig men nu känns den väldigt stor.. Suck längtar tills den dagen då vi alltid sover tillsammans! Hoppas tiden går fort nu!

Ha en fin kväll !=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: