sandraalgotsson

bara sandra,

uppe före tuppen?!

Kategori: Allmänt

Min torsdag började tidigare än på väldigt länge. Halv sex var jag upp idag, klockan ringde fem.. Började nämligen jobbet halv sju idag iställe för tjugo över åtta. Inte ens pappa hade gått upp klockan halv sex, har nog aldrig vart uppe före honom förut! Jobbade till tjugo över elva fast det kändes som att klockan var närmare fyra .. Har känt mig bakfull hela dagen pågrund av sömnbrist. sov faktiskt en timme efter jobbet tyckter jag att jag var värd!
Satt länge och velade om jag skulle träna idag och vad jag skulle träna idag när jag väl hade bestämt mig för att träna visste jag inte vad jag skulle välja men blev tillslut både bodypump och spinning. Var ungefär en månadsen jag tränade bodypump så förväntar mig en himmelskt träningsvärk imorgon ! Älskar träningsverk ! Maria var med på bodypumpen så var extra roligt. Hem igen för en smoothie och en proteindryck. orkade inte lags någon mat. ett härligt bad och nu sitter jag här i min säng och ska nog snart sova. Ska ju jobba imorgon med min tre timmar sen är det fredag ! Härligt med helg igen! Blir en lunch med Lovisa och ett bodybalance pass och till kvällen kommer min älskling! Känns som en härlig fredag!

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: