sandraalgotsson

bara sandra,

nu är fokuset på mig

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering av mig igen! Men blir så när man jobbat ihjäl sig som jag typ gör just nu. Det känns som det är det enda jag gör. Så nått behöver jag nog ändra på tror jag..
Är iallafall sjukskriven nu i tre dagar från jobbet. Känner att jag behöver samla kraft och ork så får jag se hur det blir sen. Just nu behöver jag lite egentid. Måste försöka sätta mig själv i första hand ett tag. Mina behov och min egen hälsa är det viktigaste just nu.

Jag har inte gjort något idag sen jag kom hem från jobbet. Myste lite med min älskling innan han åkte hem.

Tog mig precis ett härligt och välbehövigt bad med massa tända ljus, badkulor och en spännande bok. Fly verkligheten en stund!

Imorgon ska jag ta mig en härlig promenad rensa mina tankar lite. Sen ska jag ta mig en härlig frukost och en härlig dusch. Göra mina naglar på eftermiddagen och träna på kvällen. förhoppningsvist träffa Carolina och Maria. Känns som en härlig och välbehövlig onsdag.


Kommentarer

  • daniel säger:

    Ta hand om dig hjärtat <3

    2011-03-30 | 01:54:33

Kommentera inlägget här: