sandraalgotsson

bara sandra,

vårkänslor och möra ben

Kategori: Allmänt

Gud vilken vårkänsla jag fick när jag gick upp klockan halv sju imorse och  mötes av solen! Underbart! Bestämmde mig med en gång att jag skulle promenera till jobbet. Var helt ljuvligt ute! Hörde fåglarna kvittar och kände att nu är verkligen våren påväg. Jobbade mina tre timmar på parkskolan sen gick jag hemåt igen. Väl hemma lagade jag mig en omelett med bacon och tomat och advokado till! strax innan klockan ett tog jag cyklen och cykla till marksassistans för ett möte om semester bland annat. Hoppas verkligen jag får mina önskade veckor nu.
Hem igen för att ta igen mig lite och vid halv fem tog jag  bilen mot gymet i hopp om att jag skulle komma med på bägge spinningpassen men icke. Hade en trevlig pratstund med min kära kusin sen sprang jag en kvart på löpandet! stolt över mig själv ! jag kan ju faktskt springa! Sen tio minuter rodd! Härligt! sen blev det 45 minuter spinning, fy tusan vad trött jag är i bena nu! efter spinningen unade jag mig solning. Hem igen för mat framför desperates housewifes med syrran! En mycket bra tisdag, fler sådana tack! Nu väntar jag på att älsklingen ska ringa och säga godnatt sen ska jag sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: