sandraalgotsson

bara sandra,

dagsformen svek idag.

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Jag som hade tänkt att vara super duktig nu på morgonen! Blev inte så idag. Tog ut mig så på spinningen igår. Lite för mycket tror jag. Hade tänkt att träna bodypump nu men blev inte så. Sov en extra timme istället! Behövde det idag. Dagsformen varierar ju så från dag till dag.. Känns lite sådär men bara att ta nya tag senare! Om drygt en halvtimme ska jag iallafall ut och gå med Carolina idag! så roligt :):) Så det blir en promenad före frukost idag iallafall. Får se om jag orkar åka och träna på gymmet idag, annars får jag se tisdag som en vilodag denna veckan.
Vägde mig idag på morgonen och vågen visade minus igen! Har nu gått ner 3,4 kg! Känns så härligt!
Nu ska jag klä på mig lite träningskläder!

ha en fin morgon alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: