sandraalgotsson

bara sandra,

du är allt.

Kategori: Allmänt

Tänk att idag har jag och min Daniel varit ihop i två år och en vecka! Och älskar honom bara mer och mer för varje dag som går. :) Han är bäst helt enkelt och kommer alltid att älska honom. Nästa höst ska vi flytta ihop och börja vårt liv tillsammans! Kan knappt bärja mig! Hoppas att tiden går fort! Ska bli så himla mysigt och helt fantastiskt.
På vår tvåårsdag som vi hade förra söndagen den 22 maj köpte vi skaldjur, jordgubbar, melon och massa annat gott och åt tillsammans. Sen gick vi ner till bastun vid havet och bastade och tog årets första dopp ihop. Så mysigt. Duschade av oss och efter det gav vi varandra presenterna. Jag fick ett jättevackert silverhalsband med ett silverhjärta med diamanter och guld i, älskar det! Av mig fick Daniel två presentkort på bungyjump! Så det ska vi göra ihop. Är redan nervös för detta men kommer bli så roligt! :)
Tillsist vill jag bara säga att jag älskar dig Daniel.<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis till er båda :) ni är så fina ihop:))

    2011-05-29 | 23:18:12
  • Sandra säger:

    Tack så mycket :) vem är det som skriver ?

    2011-05-30 | 09:30:55
  • daniel säger:

    älskar dig

    2011-05-30 | 14:56:04
  • Wictoria säger:

    Ni är så fina ihop! Grattis :)

    2011-05-30 | 17:02:42
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Tack så mycket !:)

    2011-05-30 | 18:06:32
    Bloggadress: http://sandraalgotsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: