sandraalgotsson

bara sandra,

harmoni !

Kategori: Allmänt

Härliga fredag kväll ! Känner mig så harmonisk! Gud vad jag mår bra just nu!

Har vart på spinning nu på kvällen! Helt sjukt roligt är det! Det blir spinning imorgon också! Hoppas det går lika bra imorgon som idag!
Blir nog en promenad på morgonen också! Med Wictoria klockan sju! Galet men så skönt när man väl är ute och går! Kul med sällskap också! =) Alltid kul att träffa nya härliga människor!

Fick hem min klänning jag beställde på Nelly åh den är så snygg! Passar bra men kan bli ännu bättre! Har en vecka tills kalaset är, så kommer bli perfekt! Åh längtar tills jag får ha på mig den! Snygga klackar till med och något snyggt smycke! Kommer bli snyggt!

Kommentarer

  • Wictoria säger:

    Så kul :) ses imorgon! Bra jobbat på spinningen :)

    2011-05-13 | 20:34:08
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: