sandraalgotsson

bara sandra,

hej grå

Kategori: Allmänt

En timme kvar tills jag ska jobba, känner mig inte alls taggad för det. Idag är en dag som jag bara vill hoppa över. är inte alls någon bra dag idag. Förhoppningsvist går dagen fort och jag får en bra dag på jobbet. brukar ju bli bra när man väl är på plats. Men just nu vill jag bara dra en filt över mig och sova.
Tror det är vädret till viss del som gör att jag känner mig grå idag. Sandra grå algotsson.  Så känns det.

En morot är att efter detta jobb passet är jag ledig i 10 dagar! Det är det som sporra mig idag.
Har också bestämmt att packa ner mina joggingskor så att jag kan direkt efter jobbet gå ut och gå en sväng imorgon! Har vilodag idag. Verkligen vilodag, orkade inte ens ut och gå idag. Kroppen är väldigt trött. Så får samla energi idag för att börja en ny vecka imorgon. Har gått ner 2,3 kg nu! Känns jävligt gott! Har drygt 8 kg kvar att gå ner nu. Kämpa kämpa!

Nej nu får jag gå och klä på mig något. Något grått kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: